Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2017

"Αρχιμηνιά κι αρχιχρονιά ψηλή μου δεντρολιβανιά... " ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!






Αρχιμηνιά κι αρχιχρονιά 
ψηλή μου δέντρο λιβανιά 
κι αρχή- κι αρχή καλός μας χρόνος 
Εκκλησιά- Εκκλησιά με τ' άγιο θρόνο(ς). 

Αρχή που βγήκε ο Χριστός 
Άγιος και πνευματικός 
στη γη- στη γη να περπατήσει
 και να μας- και να μας καλοκαρδίσει. 

Άγιος Βασίλης έρχεται 
κι όλους μας καταδέχεται 
από- από την Καισαρεία 
συ σ' αρχό- συ σ' αρχόντισσα κυρία. 

Βαστά εικόνα και χαρτί 
ζαχαροκάντιο, ζυμωτή 
χαρτί- χαρτί και καλαμάρι 
δες κι εμέ- δες κι εμέ το παλληκάρι. 

Το καλαμάρι έγραφε 
τη μοίρα μου την έλεγε 
 και το- και το χαρτί ομίλει 
άσπρε μου- άσπρε μου Άγιο Βασίλη. 

Κάτσε να φας κάτσε να πιεις 
κάτσε τον πόνο σου να πεις 
κάτσε να τραγουδήσεις 
 και να μας καλοκαρδίσεις.



(ακούστε το και στο Vimeo) 
Κάλαντα Πρωτοχρονιάς "Αρχιμηνιά κι Αρχιχρονιά" Ριζώματα Πιέρια Όρη from Rizwmata on Vimeo.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου